Campanii Remarketing. Servicii Google AdWords

Cum funcționează Campania de Remarketing

Remarketingul clasic, recomandat pentru site-uri de prezentare sau magazine online mai mici, funcționează prin integrarea scriptului AdWords în paginile site-ului Dvs.

Remarketingul dinamic, recomandat pentru magazine online, presupune integrarea unui feed de produse - un tabel csv standard: id produs, descriere produs, url imagine, url destinație, preț, etc. – în contul campaniei Google.

0724 172 338

Ce tip de anunțuri sunt difuzate prin Remarketing

Anunțurile din Campania de Remarketing sunt atât anunțuri text cât și anunțuri imagine.

Anunțurile cu impact mai mare sunt cele vizuale (imagine) și e recomandată integrarea atât a setului de bannere standard cât și a noilor tipuri de anunțuri-imagine create direct din platforma AdWords.

Care e Impactul Remarketingului

Integrată, setată și folosită cum trebuie, campania de Remarketing va deveni esențială în creșterea vânzărilor. Utilizatorii văd din nou reclama produsului sau serviciului Dvs. oriunde ar naviga pe internet.

În medie, Remarketingul generează un plus de minimum 10-15% de vânzări sau conversii contribuind decisiv la rentabilizarea întregii campanii PayPerClick.

Doresc Remarketing