Gestionare Campanie AdWords

Gestionarea Reclamei PPC de către un Profesionist Certificat

Răspunzând succint la întrebarea de se să nu îți creezi și gestionezi singur reclama sponsorizată PPC și de ce ai lucra cu un profesionist certificat, am putea menționa următoarele argumente:

  • obții vizibilitate în prima pagină Google la cele mai mici costuri (modalitatea de acțiune este optimizarea campaniei pentru un CPC minim);
  • obții creșterea instantanee a traficului pertinent în website;
  • obții dezvoltarea imaginii de marcă dar și o adevărată explozie a vânzărilor;

Cere Oferta Gestionare Campanie

Poziția de afișare a anunțurilor

Transparența, corectitudinea și egalitatea de șanse pentru toți cei care dețin o campanie PPC au reprezentat practici de business care au contribuit la succesul Google. Acestea, dar și necesitatea de a returna răspunsuri cât mai pertinente în rezultatele căutărilor (în beneficiul internauților), au condus la existența unui sistem care ia în calcul (în egală măsură) două elemente principale pentru a determină poziția de afișare a anunțurilor în pagină de rezultate:

  • Sumă licitată pentru fiecare cuvânt cheie (câți bani ești dispus să plătești pentru un clic);
  • și
  • Scorul de calitate din campanie;

Cere Oferta Gestionare Campanie

Optimizare campanie Google AdWords;

Cele două elemente de mai sus se influențează reciproc; cu cât scorul de calitate este mai mare cu atât vei plăti mai puțin (sumă licitată va fi mai mică) pentru o poziție de afișare (vizibilitate) a anunțurilor identică sau îmbunătățită. Bineînțeles, reciprocă este valabilă; un scor de calitate scăzut determină creșterea prețului plătit pentru menținerea sau îmbunătățirea poziției de afișare a anunțului.

Prin optimizare reușim, de exemplu, să creștem scorul de calitate al fiecărui cuvânt cheie reducând astfel sumă licitată cu menținerea și chiar îmbunătățirea poziției de afișare a anunțurilor.

Cere Oferta Gestionare Campanie

Etapele Optimizării

  • stabilirea strategiei (cuvinte cheie, segmentare profesionistă a campaniei, stabilire niveluri de licitație, stabilire sistem de rotație a anunțurilor, urmărirea concurenței, etc);
  • gestionarea campanie PPC (management curent al proiectului);
  • raportare, interpretare date statistice și acțiuni de optimizare suplimentară (în bază datelor statistice ale campaniei: CPC, CPA, număr de clicuri, număr de conversii, poziția medie de afișare a anunțurilor, se înaintează noi propuneri de creșterea performanței campaniei PPC).

Cere Oferta Gestionare Campanie