Google Tag Manager

Implementare pixel în Tag Manager pentru Campanii de Afiliere

Tag Manager este un instrument Google prin care se pot implementa și controla mai ușor numărul tot mai mare de coduri / scripturi de care este nevoie pentru funcționarea și monitorizarea diferitelor modalități de promovare online, precum Remarketing, Google Analytics, e-mailmarketing, urmărirea campaniilor de afiliere, publicitate pe Facebook și alte rețele de socializare etc.

0724 172 338

De ce este bine să folosim Tag Manager

Instrumentul Tag Manager facilitează instalarea pixelului pentru monitorizarea campaniilor de Afiliere și a oricărui tip de campanie de promovare online, fie că vorbim de Google, rețele de socializare, newsletter sau promovare prin articole și comunicate de presă.

Avantajul utilizării Tag Manager este acela că vom integra în codul sursă al site-ul un singur script de monitorizare, în loc să integrăm nenumărate scripturi (câte unul pentru fiecare tip de campanie), care să încarce codul site-ului și să îngreuneze încărcarea paginilor site-ului.

Configurare Tag Manager. Implementare pixel pentru Afiliere

De configurarea și integrarea corectă a scriptului Tag Manager, de setările avansate din contul Tag Manager pentru fiecare canal de promovare și tipul de publicitate, depinde performanța fiecărei campanii de promovare, precum și strategia de promovare pe care o construim pe baza datelor și rezultatelor raportate.

Acest lucru se realizează de către un programator experimentat. Se recomandă ca acesta să adauge pixelul de Afiliere în Tag Manager și nu pe site astfel încât website-ul să nu fie îngreunat de foarte multe coduri.

Vreau Tag Manager