Promovare AdWords

Strategia de Promovare prin Anunțuri Plătite

Mediul online reprezintă o piață de desfacere ajunsă la maturitate. Canalele de vânzare web sunt în foarte strânsă legătură cu vizibilitatea pe motoarele de căutare.

Promovarea prin intermediul anunțurilor plătite reprezintă modalitatea principală de generare imediată a acestei vizibilități.

Cere Oferta AdWords


Google… în două fraze

Cu o pondere de peste 90% din volumul total al căutărilor la nivel global și peste 98% din volumul total al căutărilor la nivel local, Google reprezintă sfântul Graal al oricărui căutător de juvaiere, al oricărui întreprinzător cu suficientă inițiativă și determinare în afacerile online.

Motoarele de căutare funcționează prin indexarea și clasificarea informațiilor disponibile în world-wide-web (www): conținut textual, imagini, video, pagini de site, bloguri, știri, etc astfel încât, la interogarea unui utilizator (internaut) - prin căutarea unui cuvânt sau a unei fraze - motorul de căutare să returneze un set de rezultate cât mai relevante.

Cere Oferta AdWords

Prima Pagină de Rezultate – Strategia de Reclamă

Ordinea (poziția) de afișare a acestor rezultate, atât pentru listările SEO cât și pentru anunțurile plătite, este dată de modalitatea specifică de calculare a gradului de pertinență (relevanță) a rezultatelor astfel încât, cele mai relevante să fie returnate cu prioritate.

Segmentare, Gestionare, Optimizare

O strategie PPC profesionistă, segmentarea corespunzătoare a contului de campanie, urmată de inițierea și gestionarea campaniei de anunțuri plătite de către un specialist certificat vor avea întotdeauna același rezultat: vizibilitate PREMIUM - rezultate de top în prima pagină Google!

Cere Oferta AdWords