Prima Pagină de Rezultate Google

Cum ajungi în Prima Pagină?

Răspunsul la această întrebare capitală pentru afacerea ta online este, cu siguranță, Google AdWords!

Succesul colosal al Google-ului se bazează aproape în exclusivitate pe mega- succesul canalului de reclamă plătită (PPC).

Canalul PPC este forța care a stat la baza propulsării și dezvoltării perpetue a motorului de căutare numărul 1 din lume (asigurând fluxul financiar de care avea nevoie) dar și a propulsării și dezvoltării business-urilor online a milioane de companii, antreprenori și întreprinzători online.

Cere Oferta

Google AdWords – Principalul Canal de Publicitate Online

AdWords este principalul canal de publicitate al prezentului și, lucru și mai important, al viitorului! Victoria categorică asupra tuturor celorlalte canale de marketing se datorează aproape în exclusivitate caracteristicei sale fundamentale - prezentarea "ofertei" (a produselor sau serviciilor) exact în momentul în care clientul (utilizatorul) caută în mod activ detalii despre aceasta!

Acest canal permite asocierea cuvintelor sau expresiilor căutate de utilizatori (internauți) cu cele integrate în campaniile de reclamă ale advertiser-ilor care-și promovează oferta din website, conducând la declanșarea celor mai pertinente anunțuri în prima pagina de rezultate ale căutării. Astfel, anunțul care promovează produsele sau serviciile website-ului va fi vizibil în prima pagină de rezultate chiar în momentul în care internautul se află într-un proces de căutare activă pe internet.


Profit, Rezultate, Vânzări!

Prima pagină de rezultate este disponibilă instantaneu inițiind o campanie PPC de link-uri sponsorizate.

Profit, rezultate, vânzări, trafic pertinent, costuri minime, optimizări vei obține numai în condițiile realizării unei strategii PPC pertinente, precum și prin gestionarea reclamei de către un specialist certificat.

Declanșarea anunțurilor dintr-o campanie PPC chiar în momentul în care internautul se află în plin proces de căutare activă pe internet înseamnă că reclama (anunțul) care promovează produsele website-ului este afișată (vizibilă) unei arii de clientelă situată pe o treaptă superioară în ciclul parcurs de cumpărător de la momentul identificării nevoii până la finalizarea tranzacției (finalizarea vânzării).

Șansele de a realiza vânzări și profit sunt, astfel, mult sporite.

Cere Oferta