Promovarea unui magazin online trebuie să se bazeze pe o strategie puternică, ce are în vedere toate canalele de promovare din mediul online.
Campanii bine gândite și optimizate de promovare prin Google AdWords, optimizarea pentru poziții bune în paginile de rezultate organice Google sau promovarea pe rețele de socializare sunt câteva dintre canalele de publicitate online pe care trebuie să le aibă în vedere un magazin online.
Pentru optimizarea eficientă a campaniilor de publicitate platită pe Google, monitorizarea permanentă a rezultatelor și auditarea campaniilor AdWords sunt esențiale.
Auditul campaniilor Google AdWords, specifice pentru e-Commerce (comerțul electronic) au ca scop să identifice perfornațele paginilor de destinație ale reclamelor AdWords și relevanța acestora, în raport cu tetxul reclamei și segmentul de public-țintă vizat.
Optimizarea campaniilor PPC urmăresc ridicarea performanțelor reclamelor pe Google prin obținerea unui scor de calitate cât mai bun și atigerea publicului interesat de produsele sau serviciile prezentate pe site.
O campanie PPC bine structurată, care rulează la costuri optimizate poate dubla sau chiar tripla cifra de afaceri a companiei care alege să iși promoveze oferta folosind metoda sus menționată.
Google Analytics este un instrument gratuit care pune la dispoziție o serie de date foarte importante legate de traficul pe care îl înregistrează site-ul dumneavoastră.
Așadar, atât pentru a înțelege comportamentul utilizatorului, cât și pentru a calcula profitabilitatea investiției dumneavoastră, datele colectate în Google Analytics sunt indispensabile.
Pentru magazinele online, website-uri e-Commerce, este metoda cea mai avansată și eficientă prin care se pot analiza și optimiza campaniile Adwords și asta din perspectiva vânzărilor făcute online ca rezultat al publicității plătite.