Strategia Google AdWords

Cum să te Găsească Clienții pe Google?

Zeci de milioane de oameni efectuează zilnic căutări pe internet. Motorul de căutare returnează milioane de rezultate astfel că, în proporție covârșitoare, utilizatorii rămân în prima pagină de rezultate, identificând acolo produsul, serviciul sau informația căutată.

Prin urmare, formularea "dacă vrei să te găsească clienții pe internet trebuie să fii în prima pagină de rezultate" devine o axiomă în marketingul online.

Cere Oferta Strategie

Strategia pentru Prima Pagină

Campania PPC îți aduce în site, rapid, eficient și transparent, vizitatori interesați de oferta ta.

Strategia ta trebuie să ia în calcul două etape:

A. identificarea și studiul cuvintelor cheie care să:

  1. definească produsele / serviciile promovate de web-site-ul tău;
  2. să reprezinte și termeni valizi d.p.d.v. al volumului de căutare;

B. realizarea strategiei de structurare a campaniei în funcție de:

  1. rezultatele studiului cuvintelor cheie;
  2. de modul de reflectare a produselor promovate în paginile din site;

Cere Oferta Strategie


Care e Cheia Succesului?

Fiecare etapă trebuie tratată cu profesionalism altfel orice eroare sau omisiune se va traduce într-un:

  • click mai scump decât ar fi normal;
  • și
  • rentabilitate scăzută a Campaniei AdWords;

Cere Oferta Strategie